Αγαπημένα μας μέλη,
Με ποικίλα συναισθήματα αρχίζουμε την γραπτή επικοινωνία μαζί σας, ως νέο Δ.Σ. της ΕΛΑΤ μας. Κυρίως νιώθουμε μεγάλη συγκίνηση για την αγάπη που εισπράξαμε από όλες και όλους σας, για τη θετική αύρα που εκπέμψατε και μεις, έτοιμοι δέκτες, καλοδεχτήκαμε, αγαπημένοι/νες μας!
Αγαπητά μέλη,
Μια Νέα Χρονιά ξεκίνησε και η Λέσχη μας την υποδέχτηκε, όπως κάθε φορά, με συναισθήματα χαράς, ελπίδας, αισιοδοξίας και κυρίως με θετική διάθεση και Αγάπη, στην τακτική ετήσια εκλογοαπολογιστική μας συνέλευση στην έδρα μας, στο Μοσχοπόδι Θηβών.
Η συνάντησή μας αυτή είχε πολλές εκπλήξεις! Τραγουδιστές και τραγουδίστριες, τα ταλέντα μας και όχι μόνο, τραγούδησαν αγαπημένα τους τραγούδια (καραόκε) και
δημιουργήθηκε μεγάλο γλέντι, σαν αυτά που η Λέσχη μας ξέρει να κάνει!!! Μαγείρισσες διαγωνίστηκαν σε ψήσιμο τυρόπιτας!
Το Σάββατο πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση σε πολύ καλό κλίμα και, όπως γνωρίζετε, προτάθηκαν υποψηφιότητες μόνο γυναικών, σε μια προσπάθεια να καταδειχτεί – και δια αυτού του τρόπου – ότι η Λέσχη μας έχει και κοινωνικές ευαισθησίες…
Το Σαββατόβραδο, στην κοπή της βασιλόπιτας, το παραδοσιακό μας γλέντι με ζωντανή μουσική και πλούσια δώρα από φίλους χορηγούς, που πάντα μας στηρίζουν και δείχνουν την εκτίμησή τους στη Λέσχη μας.
Η διαδικασία των εκλογών την Κυριακή «κύλησε» ομαλά και τα αποτελέσματα σας είναι γνωστά.
Υποσχεθήκαμε να είμαστε ακόμα περισσότερες/οι (και θα προσπαθήσουμε όλες και όλοι γι αυτό!) στην επόμενη συνάντηση για την Αποκριά για την οποία θα έχετε ενημέρωση όσο πιο σύντομα γίνεται.
Από το Δ.Σ.
Αλέκα, Βίλλυ, Γεωργία, Γεωργία, Δήμητρα, Ελισσάβετ, Φόνη.
https://motorhomeclub.gr/news-actionss?start=187#sigProId77757a141f
Ευχαριστήρια επιστολή για τους δωροθέτες
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 486

Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινούμενων Τροχόσπιτων ( Ε.Λ.Α.Τ.) ευχαριστεί θερμά, για την ευγενική τους χορηγία, στην εκδήλωση κοπή της πίτας που πραγματοποιήθηκε στις 27- Ιανουαρίου 2024 στην έδρα του συλλόγου στο Μοσχοπόδι Θηβών τους παρακάτω :
Αγαπητά Μέλη,
Το Σάββατο 27/1/24, πραγματοποιήθηκε στην έδρα της λέσχης μας στο Μοσχοπόδι της Θήβας η Γενική μας Συνέλευση. Την Κυριακή 28 Ιανουαρίου έγιναν οι αρχαιρεσίες για την εκλογή του νέου 7μελούς Διοικητικού Συμβουλίου.
Εκδρομές Πολυήμερες σε Διάφορες Περιοχές της Χώρας
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 3905
Οι σκοποί της Λέσχης όπως καθορίζονται από το καταστατικό μας είναι η διάδοση του τρόπου ζωής με το αυτοκινούμενο , οι παρεμβάσεις σε οικολογικά θέματα , η σχεδίαση και οργάνωση εξορμήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό , η συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες για εκδηλώσεις ιστορικού , ψυχαγωγικού ,πολιτιστικού ,οικολογικού και φιλανθρωπικού ενδιαφέροντος.
Στα πλαίσια των σκοπών της Λέσχης το Δ.Σ επιθυμεί να σχεδιασθούν και οργανωθούν εξορμήσεις στα διάφορα εδαφικά διαμερίσματα της χώρας μας ( Πελοπόννησος , Δυτική Ελλάδα , Ήπειρος , Μακεδονία , Θράκη , Θεσσαλία ,Στερεά Ελλάδα, Κρήτη κ.τ.λ) για χρονικό διάστημα ανάλογα
10-20 ημερών.
Θετικά αποτελέσματα ενεργειών
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 3183
Οι συντονισμένες μας ενέργειες προς το Υπουργείο Τουρισμού έφεραν τα πρώτα θετικά αποτελέσματα. Το Υπουργείο αντιλαμβανόμενο το πρόβλημα που δημιουργείται στην χώρα από την έλλειψη ειδικών χώρων για την παραμονή αυτοκινούμενων, έστειλε στις 16 Ιουλίου επιστολή προς την Κεντρική Ένωση Δήμων ΚΕΔΕ, επισυνάπτοντας δική μας επιστολή προς το Υπουργείο, με την οδηγία να συστήσει η ΚΕΔΕ "στα μέλη της να διερευνήσουν τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις για τη δημιουργία χώρων στάθμευσης κατ΄αποκλειστικότητα για αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, ή - σε περίπτωση αδυναμίας εξεύρεσης ειδικού χώρου – να οριοθετούν συγκεκριμένες θέσεις σε μέρη γενικότερων χώρων στάθμευσης". Το Υπουργείο στην εγκύκλιό του τονίζει επίσης ότι η δημιουργία αυτών των χώρων θα τονώσει τον τουρισμό με αυτοκινούμενα προς όφελος της εθνικής οικονομίας.
Η ΕΛΑΤ είναι απολύτως ευχαριστημένη με την έγγραφη προτροπή του Υπουργείου προς την ΚΕΔΕ, την οποία θα χρησιμοποιήσει ως μοχλό πίεσης προς διάφορους Δήμους της χώρας προκειμένου να προωθήσει την δημιουργία ειδικών χώρων στάθμευσης αυτοκινουμένων στα πρότυπα των Camper Stops του εξωτερικού.
Πατήστε εδώ να δείτε την επιστολή του Υπουργείου προς την Κεντρική Ένωση Δήμων ΚΕΔΕ.![]()
Πατήστε εδώ να δείτε την επιστολή της ΕΛΑΤ προς το Υπουργείο Τουρισμού.![]()
Ευχές Πασχαλινές
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 1941
Θερμές ολόψυχες ευχές για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση
Πληροφόρηση
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 2572
Η Λέσχη μας συνιστά σωματείο Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου και διοικείται σύμφωνα με το Καταστατικό της από το Διοικητικό Συμβούλιο και την Γενική Συνέλευση. Το εκάστοτε Δ.Σ. έχει την υποχρέωση πέραν των άλλων δραστηριοτήτων να ενημερώνει τα μέλη για την πορεία της Λέσχης και παράλληλα να δέχεται τις απόψεις των μελών προκειμένου να βελτιώνει τις προσπάθειές του και να διορθώνει τυχόν λάθη και παραλείψεις του.
Το υφιστάμενο Δ.Σ που προέκυψε από τις τελευταίες αρχαιρεσίες, μεθοδεύει και φροντίζει για την κατά το δυνατόν καλύτερη πληροφόρηση των μελών της ΕΛΑΤ και επενδύει για την επιτυχία της όλης προσπάθειάς του στις επισημάνσεις, προτάσεις και παρατηρήσεις των μελών. Γι΄αυτό το λόγο οι συνεδριάσεις του Δ.Σ., που γίνονται μία φορά το μήνα στο χώρο που γίνονται οι συγκεντρώσεις της Λέσχης, είναι ανοιχτές σε όλα τα μέλη, και εκεί το Δ.Σ. αναμένει επισημάνσεις, υποδείξεις, προτάσεις και ιδέες και την έκθεση τυχόν προβλημάτων.
Η πληροφόρηση επίσης των μελών, αλλά και των ενδιαφερομένων υποψηφίων μελών, γίνεται και από την ιστοσελίδα μας και από το φόρουμ που αυτή φιλοξενεί, το οποίο πρέπει να τυγχάνει της ανάλογης φροντίδας και του επιβαλλόμενου σεβασμού από τους χρήστες, δεδομένου ότι αποτελεί καθρέφτη για όλους μας και προσδιορίζει το επίπεδό μας και το επίπεδο της όλης προσπάθειας. Το φόρουμ έχει ως σκοπό την επικοινωνία των μελών σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος και δημιουργεί τις προϋποθέσεις να αναρτώνται εκεί χρήσιμες πληροφορίες που αφορούν το αντικείμενό μας και συμβάλουν στην καλύτερη αξιοποίηση του αυτοκινούμενου. Να αξιοποιούμε λοιπόν το φόρουμ με αγάπη προς την Λέσχη και υπευθυνότητα στην πληροφόρηση. Όταν ιδρύθηκε η Λέσχη μας κανείς τότε δεν πίστευε ότι μαζί με το αυτοκινούμενο σε λίγα χρόνια θα αποτελούσε δίδυμο. Το παραπάνω δίδυμο λοιπόν εγγυάται μακροχρόνια πορεία με πολλά ταξίδια και ωραίες εκδηλώσεις.
Αντάμωμα στην Αρβανίτσα
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 3242
ΑΝΤΑΜΩΜΑ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΒΑΝΙΤΣΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Η νέα συνάντηση των μελών της Λέσχης θα γίνει από 28/3-30/3 στη ΑΡΒΑΝΙΤΣΑ ΒΟΙΩΤΙΑΣ(38* 19' 21" – 22* 51' 15"), σε υψόμετρο 950 μέτρα,για διαβίωση μέσα στα έλατα.
Μέσα σε ένα εντυπωσιακό φυσικό τοπίο θα απολαύσουμε εκλεκτούς μεζέδες και παραδοσιακή σούπα.
Ο δάσκαλος κος Γκώνιας θα μας μιλήσει για το φυσικό περιβάλλον του ΕΛΙΚΩΝΑ και για την ιστορία του χωριού Κυριάκι, ενώ ο πολιτιστικός σύλλογος του χωριού θα μας παρουσιάσει με το χορευτικό του συγκρότημα παραδοσιακούς χορούς.
Το Σάββατο θα επισκεφτούμε στο ορεινό χωριό Κυριάκι το λαογραφικό μουσείο και θα περιηγηθούμε στα όμορφα σοκάκια του.
Το βράδυ του Σαββάτου σε ταβέρνα στον χώρο στάθμευσής μας, θα γλεντήσουμε με το πλούσιο μουσικό πρόγραμμα του DJ της Λέσχης μας, Ανδρέα.
Πρόγραμμα Α Εξαμήνου 2014
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 3301
Οι συναντήσεις που σχεδιάζει και οργανώνει το Δ.Σ για όλα τα μέλη μας σε μηνιαία περίπου συχνότητα, συμβάλλουν στην επικοινωνία και ψυχαγωγία όλων μας, στην ένταξη των νέων μελών στο οργανωμένο σύνολο μας, στην προσέγγιση της Λέσχης, ως φορέας, με τις τοπικές κοινωνίες, στην ενημέρωση μας για τοπικά θέματα ιστορικού, πολιτιστικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος και οπωσδήποτε στην αλληλοενημέρωση σε αντικείμενα κοινού ενδιαφέροντος.
Οι δραστηριότητες αυτές θα πρέπει να σχεδιάζονται έγκαιρα ώστε τα μέλη να γνωρίζουν τις ημερομηνίες των συναντήσεων και την περιοχή συνάντησης, για να μπορούν να προγραμματίζουν την συμμετοχή τους.
Για το Α' εξάμηνο του 2014 το πρόγραμμα είναι:
Αποκριά και Καθαρή Δευτέρα
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις
- Εμφανίσεις: 3285
Θα μαζευτούμε κοντά στην παραλία στην Αντίκυρα από την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Θα πάμε βόλτα στη Μονή Οσίου Λουκά (ένα από τα σημαντικότερα μνημεία μεσοβυζαντινής τέχνης και αρχιτεκτονικής το οποίο περιλαμβάνεται στον κατάλογο μνημείων παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της ΟΥΝΕΣΚΟ), θα πάμε στο ηρωικό Δίστομο, και σε κοντινή μεταλλευτική επιχείρηση. Θα χορέψουμε σε μπαλ μασκέ και θα εγκαινιάσουμε την καινούργια μας μαρμίττα με φαγητό που θα ετοιμάσει για όλους μας ο σεφ της ΕΛΑΤ Στέλιος. Θα κάνουμε εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας, θα δούμε τα τοπικά καρναβάλια και θα πετάξουμε χαρταετούς.
Σελίδα 18 από 22



